Unul dintre cele mai importante aspecte în vânzările online este capacitatea de a atrage atenția potențialilor clienți. Titlurile atrăgătoare și relevante pentru produse pot face diferența dintre o vânzare de succes și trecerea neobservată a unui produs de către potențiali cumpărători. În acest articol, vom explora importanța și impactul pe care titlurile bine concepute le au asupra performanței vânzărilor, oferind vânzătorilor o serie de strategii eficiente.
Iată câteva sfaturi pentru setarea celor mai performante titluri:
- Foloseşte un titlu descriptiv, scurt si concret al produsului, în max. 200 de caractere;
- Foloseşte doar cuvinte în limba română, (excepţie în cazurile justificate);
- Foloseşte doar primul cuvânt din titlu cu majuscule (restul se vor scrie cu litere mici, excepție făcând doar acronimele uzuale ex. CD, DVD);
- În cazul în care produsele sunt comercializate sub forma unui set, mentionează în titlu „set” alături de numărul de produse care este inclus;
- Asigură-te că titlul nu se identifică cu alte produse;
- NU sunt permise prescurtările (ex. pt., etc.) sau adjectivele (ex. „superb”, „minunat” etc.)
- Asigură-te că titlul nu conține alte caracteristici precum preț, termen de livrare, etc (pentru aceste informații sunt create categorii speciale);
Foloseşte formatul standard recomandat pentru categoriile din care fac parte produsele tale:
- Fashion
- Consumabile
- Mobilier
- Electronice
- Produse sezoniere
- Cărţi
- Produse pentru îngrijirea copiilor
- Beauty & Cosmetice
Google preferă structura [ brand + titlu+ culoare + mărime ] pentru îmbrăcăminte.
Dacă noi am folosi [ titlu + culoare + mărime + brand ] atunci Google ar considera că brandul este bluză, titlul produsului este roz, culoarea este S, iar mărimea este Guess, structură care nu este optimă pentru noi.
Iată structura pe care o recomandăm:
[ brand + titlu + specificaţii ]
Specificaţii: culoare, material, mărime (de preferat în ordinea aceasta, în funcție de cum se potrivește produsului)
[ brand + tip produs + specificaţii ]
Specificaţii: bucăţi, greutate (de preferat în ordinea aceasta, în funcție de cum se potrivește produsului)
[ tip produs + brand + specificaţii ]
Specificaţii: material, mărime, culoare (de preferat în ordinea aceasta, în funcție de cum se potrivește produsului)
[ tip produs + brand + model + specificaţii ]
Specificaţii: mărime, specificaţii tehnice (de preferat în ordinea aceasta, în funcție de cum se potrivește produsului)
[ tip produs + sezon + specificaţii ]
Specificaţii: mărime, greutate, cantitate, culoare
[ titlu + tip + format + autor ]
Format: carte fizică/eBook
[ titlu + brand + specificaţii ]
Specificaţii: mărime, greutate, cantitate, culoare
[ titlu + brand + specificaţii ]
Specificaţii: culoare, model, cantitate
Concluzie: Titlurile atrăgătoare și relevante pentru produse au o importanță crucială în mediul competitiv al vânzărilor online pe Infinity Marketplace. Acestea reprezintă prima impresie pe care potențialii clienți o au despre produsele tale și pot determina dacă aceștia vor continua să exploreze sau să treacă mai departe. Asigură-te că aplici sfaturile de redactare şi optimizare pentru a atinge o performanţă mare.