Unul dintre cele mai importante aspecte în vânzările online este capacitatea de a atrage atenția potențialilor clienți. Titlurile atrăgătoare și relevante pentru produse pot face diferența dintre o vânzare de succes și trecerea neobservată a unui produs de către potențiali cumpărători. În acest articol, vom explora importanța și impactul pe care titlurile bine concepute le au asupra performanței vânzărilor, oferind vânzătorilor o serie de strategii eficiente.

Iată câteva sfaturi pentru setarea celor mai performante titluri:

  • Foloseşte un titlu descriptiv, scurt si concret al produsului, în max. 200 de caractere;
  • Foloseşte doar cuvinte în limba română, (excepţie în cazurile justificate);
  • Foloseşte doar primul cuvânt din titlu cu majuscule (restul se vor scrie cu litere mici, excepție făcând doar acronimele uzuale ex. CD, DVD);
  • În cazul în care produsele sunt comercializate sub forma unui set, mentionează în titlu „set” alături de numărul de produse care este inclus;
  • Asigură-te că titlul nu se identifică cu alte produse;
  • NU sunt permise prescurtările (ex. pt., etc.) sau adjectivele (ex. „superb”, „minunat” etc.)
  • Asigură-te că titlul nu conține alte caracteristici precum preț, termen de livrare, etc (pentru aceste informații sunt create categorii speciale);

Foloseşte formatul standard recomandat pentru categoriile din care fac parte produsele tale:

Google preferă structura [ brand +  titlu+  culoare + mărime ] pentru îmbrăcăminte.

Dacă noi am folosi [ titlu + culoare  +  mărime + brand ] atunci Google ar considera că brandul este bluză, titlul produsului este roz, culoarea este S, iar mărimea este Guess, structură care nu este optimă pentru noi.

Iată structura pe care o recomandăm:

[ brand +  titlu + specificaţii ]

Specificaţii: culoare, material, mărime (de preferat în ordinea aceasta, în funcție de cum se potrivește produsului)

[ brand +  tip produs  +  specificaţii ] 

Specificaţii: bucăţi, greutate (de preferat în ordinea aceasta, în funcție de cum se potrivește produsului)

[ tip produs + brand +  specificaţii ]

Specificaţii: material, mărime, culoare (de preferat în ordinea aceasta, în funcție de cum se potrivește produsului)

[ tip produs + brand + model + specificaţii ]

Specificaţii: mărime, specificaţii tehnice (de preferat în ordinea aceasta, în funcție de cum se potrivește produsului)

[ tip produs  + sezon + specificaţii ]

Specificaţii: mărime, greutate, cantitate, culoare

[ titlu + tip + format + autor ]

Format: carte fizică/eBook

[ titlu + brand + specificaţii ]

Specificaţii: mărime, greutate, cantitate, culoare

[ titlu + brand + specificaţii ]

Specificaţii: culoare, model, cantitate

Concluzie: Titlurile atrăgătoare și relevante pentru produse au o importanță crucială în mediul competitiv al vânzărilor online pe Infinity Marketplace. Acestea reprezintă prima impresie pe care potențialii clienți o au despre produsele tale și pot determina dacă aceștia vor continua să exploreze sau să treacă mai departe. Asigură-te că aplici sfaturile de redactare şi optimizare pentru a atinge o performanţă mare.